پرسش‌های متداول

جهت اطلاع از اصالت محصول خریداری شده، کافی است به نشان و امضای استاد «آقاجانی» که در قسمت انتهایی محصولات حک شده است، توجه نمایید.

  • از قراردادن محصولات در داخل ماشین ظرفشویی خودداری کنید.
  • برای تمیز کردن محصولات از مواد شیمیایی و اسکاچ‌ سیمی استفاده نکنید.
  • این محصولات را در معرض تابش مستقیم نور خورشید و در مجاورت محیط مرطوب قرار ندهید.
  • برای تمیز کردن محصولات از دستمال خشک (ترجیحاً دستمال نانو) استفاده کنید.
  • از قرار دادن این محصولات در معرض تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید.

تمامی محصولات به دست توانمند هنرمندان صنایع‌دستی آقاجانی ساخته می‌شوند و این به معنای واقعی بیان‌کننده‌ی اصالت صنایع‌دستی است. براین‌اساس احتمال اختلاف ارتفاع در تمامی محصولات وجود دارد.

بله، تمامی نمایندگان رسمی فروش صنایع‌دستی آقاجانی در سراسر کشور موظف هستند؛ محصولات را با قیمت مصوب شرکت صنایع‌دستی آقاجانی، همراه با ضمانت‌نامه‌ی کتبی به مشتریان ارائه نمایند.

به طور کلی، ماهیت مس به گونه‌ای است که در مجاورت رطوبت و حرارت اکسید شده و تغییر رنگ می‌دهد. اما در صنایع‌دستی آقاجانی تمامی محصولات با  5 لایه پلی‌استر مرغوب پوشش داده می‌شود تا از آن در برابر تغییر رنگ احتمالی مس، ضربات و آسیب‌ها جلوگیری بعمل آید.

بله، بسیاری از محصولات صنایع‌دستی آقاجانی علاوه بر جنبه‌ی تزئینی و دکوراتیو، کاربردی نیز می‌باشند. در حقیقت سلیقه و ذوق زیبایی‌شناسی شما در انتخاب محصولات می‌تواند کاربرد آن را مشخص نماید.

خیر، برای تمیز کردن محصولات صرفا از یک دستمال خشک و یا دستمال نانو استفاده نمایید.

تمامی محصولات فیروزه‌کوبی با ضمانت‌نامه‌ی کتبی معتبر  10 ساله به مشتریان ارائه می‌گردد. هنگام خرید توجه فرمایید که محصول را همراه با ضمانت‌نامه‌ای که توسط فروشنده مهر و امضا شده است، تحویل بگیرید.

ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.

چنانچه پاسخ پرسش خود را در میان موارد فوق نیافتید، آن را مطرح نمایید.

با افتخار پاسخگوی سوالات شما هستیم.