هر تراکنش، 10% شارژ کیف پول!

ایده هدیه سازمانی، با ظروف صنایع دستی نفیس

پک سنگاب 24

در این مقاله به شما ایده های لازم جهت انتخاب هدیه مناسب برای کارمندان یا کسانیکه می خواهید هدیه بدهید گفته شده است، تا خاطره ای ماندگار با صنایع دستی در ذهن آنها ایجاد کنید.

وقتشه تغییرهای لازم در خرید هدیه سازمانی ایجاد کنید، با دادن هدایای دست ساز، مانند ظروف صنایع دستی، شما در ذهن ها ایجاد با ارزش بودن طرف مقابل و همچنین از دیرباز صنایع دستی همیشه جایگاه ویژه ای دارد.

اسلایدر هدیه سازمانی

قدردانی از کارکنان و پرسنل، تعامل با همکاران یا جذب مشتریان در نمایشگاه‌ها و همایش‌های تجاری، دلایلی هستند که سبب می‌شوند مدیران سازمان‌ها یا دست‌اندرکاران کسب‌ و‌کارهای گوناگون به فکر تهیه هدایای سازمانی بیفتند.

چنین مدیران و مسئولانی در اغلب مواقع ترجیح می‌دهند به سراغ وسایل نوشتاری بروند و هدیه‌ای را انتخاب کنند که خرید آن مستلزم صرف هزینه‌های گزاف نباشد.

در این بین، به نظر می‌رسد انواع و اقسام سررسیدها، بهترین گزینه برای صاحبان کسب‌و‌کارها باشند تا با صرف هزینه کم، بتوان آن‌ها را تهیه کرده و به‌عنوان هدیه‌ای کاربردی در اختیار کارکنان، همکاران یا مشتریان خود قرار دهند.

ناگفته نماند که سررسیدها می‌توانند متناسب با نوع سازمان‌های موردنظر طراحی شوند یا از آن‌ها برای تبلیغ یک برند و نام تجاری خاص استفاده کرد. همین دو مورد آخر، باعث شده سررسیدها، پای ثابت هدایای سازمانی باشند و مسئولان سازمان‌ها و شرکت‌ها برای تدارک دیدن هدایای سازمانی، یک‌راست به سراغ آن‌ها بروند.

اگر شما هم بنا به دلایل گوناگون، در فکر تهیه هدیه هستید و تصور می‌کنید سررسیدها، بهترین انتخاب شما خواهند بود، توصیه ما به شما این است که فعلاً دست نگه دارید و تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید؛ بی‌شک نظرتان در این مورد کاملاً دگرگون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مقاله هدایای سازمانی برای عید نوروز رابخوانید.

سفارش سازمانی شرکت همراه اول از شرکت صنایع دستی آقاجانی

انواع هدیه شرکتی، ویژگی‌ هایشان

خرید هدایای شرکتی از جمله مواردی هستند که از جهات مختلف می‌تواند روی پرسنل و مجموعه شما اثر بگذارد. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع هدایای سازمانی و ویژگی‌ هایشان سخن بگوییم. البته برای ذکر این مطالب ابتدا باید بدانیم اهمیت هدیه چیست و چرا باید به پرسنل خود هدیه بدهیم.

هدیه شرکتی و اهمیت آن

هدایای شرکتی، تبلیغاتی خلاقانه است و می‌تواند دارای نفوذ و قدرت بسیار باشد. وقتی شما به پرسنل خود هدیه می‌دهید، آنها احساس ارزشمند بودن می‌کنند. این حس ارزشمندی، آن‌ها را به شرکت وفادارتر خواهد کرد. از طرف دیگر این هدایا باعث تبلیغات گسترده شرکت شما می‌شود.

هدایای سازمانی می‌توانند موجب تمایز شما با شرکت‌های رقیب شود. با هدایای سازمانی مناسب می‌توانید حس بهتری را به پرسنل خود بدهید. این موجب می‌شود که شما و پرسنل‌تان در ذهن دیگران، جلوه بهتری داشته باشید. این تمایز باعث افزایش شهرت شما خواهد شد.

سفارش سازمانی شرکت نرم افزاری کوثر رایانه بهینه، از شرکت صنایع دستی آقاجانی

معیارهای خرید هدیه تبلیغاتی

برای انتخاب نوع هدایا تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کرد تا بتوان مناسب‌ترین انتخاب را در میان موارد مختلف انجام داد. در ادامه این مقاله قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که برای انتخاب ویژگی‌های هدیه موثر باشند. شما با در نظر گرفتن موارد زیر می‌توانید نوع هدایا را مشخص کنید و مناسب ترین هدیه را در نظر بگیرید.

  1. هدف شما از خرید هدایا

اولین و مهم ترین مورد برای انتخاب نوع هدایا، هدف‌تان می‌باشد. برای مشخص شدن هدف‌تان باید برای سوال‌های زیر پاسخ داشته باشید.

  • آیا می‌خواهید از همکاران و پیمان‌کاران تقدیر کنید؟
  • آیا می‌خواهید روابط خود را با مشتریان بهبود دهید؟
  • آیا می خواهید این هدایا تبلیغاتی برای شرکت شما باشد؟

با دانستن این موارد شما می‌تواند انتخاب خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که چه را برای پرسنل خود انتخاب ‌کنید.

  • میزان بودجه

قبل از خرید هدایا تبلیغاتی، باید بودجه‌ای را که می‌خواهید برای آن مشخص کنید، در نظر بگیرید. از در نظر گرفتن هدایای بسیارگران‌قیمت جلوگیری کنید، زیرا هزینه زیادی را برای شما ایجاد می‌کند در حالی‌که ممکن است به همان اندازه برای شما بازدهی نداشته باشد.

  • کیفیت

هدایای باکیفیت، ارزش بیشتری دارند. هدایای باکیفیت احتمال دارد برای مدت طولانی‌تری توسط همکاران شما نگه‌داری شوند و این یک تبلیغ با ارزش برای شما و مجموعه شماست.

  • برندینگ

اگر هدف شما تبلیغ برند شرکت‌تان است، باید به نام و لوگوی خود بیشتر توجه کنید. همچنین توجه داشته باشید که هدیه ای با نام لوگو و برند شما ممکن است تعیین کننده مشتریان آینده شما باشد.

اسلایدر هدیه سازمانی

بیشتر بخوانید: مقاله خرید هدیه سازمانی و تاثیرات مثبت آن بر روی کارمندان را بخوانید.

نکاتی که باید به آن‌ها برای خرید انواع هدیه سازمانی باید توجه کنیم

برای خرید کادو باید به نکاتی توجه کنید. با توجه به این نکات شما می‌توانید بهترین انتخاب و خرید را برای پرسنل خود داشته باشید. در زیر مواردی را بیان خواهیم کرد تا به شما در خرید خود یاری کنیم.

  1. برای خرید انواع هدایا باید دقت و مطالعه کافی داشته باشید تا بودجه‌ای را که می‌خواهید تخصیص دهید بیشترین کاربرد را برای پرسنل داشته باشد. همچنین هدایای مناسب می‌تواند موجب تبلیغ شرکت شما شود.
  2. مورد بسیار مهم برای انتخاب هدیه، آن است که به افرادی که می خواهید به آن‌ها را هدیه دهید، توجه کنید. مثلا برای اشخاص اداری شاید هدیه‌ای مانند صنایع دست ساز خاص مناسب باشد.
  3.   برای خرید حضوری یا آنلاین باید فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید کنید، مطمئن باشد.
  4.  همچنین هزینه‌های مراکز مختلف و دلیل تفاوت قیمت را پیگیری کنید تا با مناسب‌ترین قیمت، بهترین کالا را بخرید.
  5. توجه داشته باشید که هدیه تبلیغاتی را طوری انتخاب کنید که با سلیقه کارکنان مطابقت کافی داشته باشد. هدایای شما باید با کیفیت و ارزشمند باشد.

با در نظر داشتن مواردی که گفتیم شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین هدایا را برای پرسنل خود انتخاب کنید. به علاوه، با توجه به این نکات می‌توانید هزینه‌های خود را تا حد امکان کاهش می‌دهید.

هدیه تبلیغاتی و ویژگی‌هایشان

یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای تقدیر از کارکنان یک مجموعه، هدیه است. با این روش شما می توانید با پرپایی جشن و اهدای هدایای سازمانی از پرسنل خود قدردانی کنید.

این هدیه می‌تواند یکی از هدیه سازمانی خاص و لاکچری برای آقایان باشد. این نوع هدایا می‌تواند خاطره بسیار خوبی را برای پرسنل به جا بگذارد. این هدیه، هم یک هدیه کاربردی است و هم یادگاری بسیار عالی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقاله هدیه سازمانی برای مدیران را بخوانید تا بهترین ایده ها را برای خرید هدیه برای مدیران را به شما بدهد.



کمی متفاوت باشیم!

از آن‌جایی که دنیای تجارت با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییر است، تنها آن دسته از مشاغلی می‌توانند ماندگار باشند و از رقبای خود پیشی بگیرند که مدام با ایده‌های خلاقانه و ابتکارات تازه، در حال به‌روزرسانی سازمان خود و فعالیت‌های اقتصادی‌شان باشند.

هدایای سازمانی هم بخش بااهمیتی از همین فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شوند که توجه به آن‌ها می‌تواند رونق تازه‌ای به کسب‌و‌کارتان بدهد. چه بهتر که بتوانید در این زمینه، با بهره‌گیری از ایده‌های تازه، از همکاران خود متمایز شوید و در عرصه اقتصاد بدرخشید.

به همین خاطر، به شما توصیه می‌کنیم هنگام خرید هدایای سازمانی، به‌جای این‌که مستقیم به سراغ سررسیدهای تکراری بروید، هدایایی را انتخاب کنید که به نوعی با هنر پیوند خورده باشند. هدایای این‌چنینی قطعاً بیش‌از‌پیش موجب رضایت خاطر دریافت‌کنندگان خواهند شد.

ظروف دکوری یا ظروف تزیینی می‌توانند انتخاب‌های بی‌نظیری باشند. هدایای ماندگاری که تا سال‌های سال یادآور برند تجاری شما خواهند بود. اگر می‌خواهید خاص باشید و خاص بودن را تجربه کنید، ظروف لوکس پذیرایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 تهیه ظروف لوکس به‌عنوان هدایای سازمانی خاص ، نشانگر ذوق و سلیقه شما خواهد بود و نشان می‌دهد که تا چه حد نسبت به دریافت‌کنندگان هدایا احساس ارزشمندی و قدردانی داشته‌اید.

خوب است این نکته را هم اضافه کنیم که ظروف دکوری و ظروف لوکس، طیف متنوعی دارند و در انواع گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. همین نکته دست شما را باز می‌گذارد تا هدایای مورد نظر خود را به شکلی متفاوت و خلاقانه فراهم کنید.

البته نکته دیگری هم در این مورد وجود دارد که بد نیست به آن هم اشاره‌ای بکنیم. چنانچه تصمیم داشته باشید برای خرید هدایای سازمانی، از ظروف تزیینی یا ظروف لوکس پذیرایی بهره ببرید، در برخی موارد می‌توانید با قرار دادن لوگو یا نشان تجاری خود بر آن‌ها، از این ظروف برای رسیدن به مقاصد تبلیغاتی بهره ببرید.

چرا ظروف لوکس؟

در بخش قبل، سعی داشتیم به شما نشان بدهیم که می‌شود در عوض سررسیدهای کاربردی اما تکراری، از ظروف تزیینی یا ظروف لوکس برای اهدای هدایای سازمانی استفاده کرد. همچنین کوشیدیم برخی از فواید چنین انتخابی را هم برایتان شرح بدهیم.

بااین‌حال، در ابن بخش قصد داریم این موضوع را با نگاه جز‌‌‌ئی‌تری بررسی کنیم و جوانب آن را برایتان موشکافی نماییم.

اولین مسئله‌ای که در رابطه با خرید ظروف دکوری و ظروف لوکس پذیرایی احتمالاً ذهنتان را به خود مشغول می‌کند، ممکن است به هزینه بالای این هدایا ارتباط داشته باشد.

 شاید برخی از مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارها حین خواندن این نوشته با خود بگویند که ظروف تزیینی علی‌رغم زیبایی و ارزش قابل‌توجه خود، هزینه زیادی دارند و اگر بشود با پرداخت پول کمتر، همان سررسیدهای ساده را تهیه کرد، دیگر چه نیازی هست که به سراغ ظروف پذیرایی برویم.

به این دسته از مخاطبان باید بگوییم که اولاً ظروف دکوری لزوماً پرهزینه نیستند و سازمان‌ها می‌توانند، آن‌ها را با توجه به بودجه خود تهیه کنند. ثانیاً خاص بودن، جلب رضایت سایرین و کسب اعتبار نزد ایشان، رایگان به دست نمی‌آید.

 اینجاست که باید از خود بپرسید، برای درخشش در صحنه رقابت و در عرصه تجارت، تا چه حد حاضرید هزینه کنید. مطمئن باشید که هزینه‌های هوشمندانه امروز، سود فردای شما را تضمین خواهند کرد.

ظروف نقره آقاجانی
ظروف نقره آقاجانی

نکته دوم این‌که، اگر ظروف دکوری یا تزیینی‌ای که قصد خرید آن‌ها را دارید با هنر ایرانی نیز عجین شده‌ باشند، هدایای سازمانی شما علاوه‌بر زیبایی، از اصالت چشمگیری نیز برخوردار خواهند بود.

 در کل جهان، ایران را با هنر و هنرمندانش می‌شناسند. با توجه به این موضوع، چه‌قدر زیبا خواهد بود که سازمان‌های تجاری بین‌المللی در هنگام خرید کادو برای همکاران خارجی خود در سایر سازمان‌ها، ظروف لوکسی را انتخاب کنند که رنگ و لعاب هنر ایرانی را نشان بدهند.

… و نکته سوم هم این‌که برگزیدن ظروف تزیینی به‌عنوان هدایای سازمانی، نه‌تنها به خاص بودن شما کمک می‌کند، بلکه احساس خاص بودن را به افرادی نیز منتقل می‌کند که این هدایا را از شما دریافت می‌کنند. در این حال، هدایای شما برای ایشان از ارزش دوچندانی برخوردار خواهد بود و سبب تعلق خاطر آن‌ها به مؤسسه شما خواهد شد.

برای مشاهده هدایای سازمانی آقاجانی روی لینک کلیک کنید.

نکته آخر

با توجه به نکاتی که در سطرهای بالا به آن‌ها اشاره کردیم، آیا هنوز هم بر این باورید که بهتر است برای خرید هدایای سازمانی، سری به سررسیدها و هدایای تکراری بزنید؟ البته تنها سررسیدها نیستند که به کلیشه‌های هدایای سازمانی بدل شده‌اند.

در اینجا باید بگوییم که هدیه خاص سازمانی می‌توانند فرصت مناسب برای ایجاد صمیمیت بین شما و پرسنل‌تان باشد. شرکت شما فرصتی پیدا می‌کند تا حس اعتماد را در کارکنان افزایش دهد. شما با انتخاب صنایع دستی آقاجانی، می‌توانید هدیه شرکتی باکیفیت متمایز، زیبا و با اصالت ماندگار را برای پرسنل خود تهیه کنید.

صنایع دستی آقاجانی با بیش از 90 نمایندگی رسمی داخلی و 6 نمایندگی رسمی خارجی در حال فعالیت است. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین خط تولید محصولات فیرزوه‌کوبی در خاور میانه است. لازم به ذکر است که محصولات فیروزه کوبی آقاجانی ضمانت‌نامه کتبی و معتبر 10 ساله دارد که نشان‌دهنده اصالت آن است.

هدایای دیگری مانند خودکارها، دفترچه‌ها و… نیز چنین حالتی پیدا کرده‌اند. از طرف دیگر، ظروف لوکس پذیرایی یا ظروف تزیینی، هدیه‌هایی هستند که به خاطر تنوع بالای خود، به این زودی دچار کلیشه نمی‌شوند و می‌توانند تا سالیان متمادی، بهترین انتخاب شما را برای خرید هدایای سازمانی باشند.

 علاوه‌بر این، ظروف لوکس برخلاف سررسیدها، خودکارها یا دفترچه‌ها، به‌سرعت کارکرد خود را از دست نمی‌دهند و گذر زمان، هرگز از ارزش آن‌ها کم نمی‌کند، چه‌بسا بر ارزش آن‌ها بیفزاید. بااین‌اوصاف، آیا همچنان در فکر سررسیدهای تکراری هستید؟ بعید می‌دانیم!

جدیدترین محصولات

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
1 محصول سبد خرید
حساب کاربری من